20 Haz 2014

D&R internet sitesinde indirimmmm...

kitap
D&R magazasına girdiğinde kendinden geçen biri olarak uzun zamandır artık mağazalarından alışveriş yapmıyorum.

Çünkü internet sitelerini keşfettim aynı firma mağazada neden pahalı satar anlamış değilim.İnternet sitelerinden istediğim her kitabı daha uyguna alıyorum.Hemde öyle kargoyla geç gelmiyor.Bugüne kadar 2 günde hepsi elime ulaştı. www.dr.com.tr

Site şuan tüm kitaplara ciddi anlam da indirim yapmış durumda bu da yetmezmiş gibi kargo bedeva kampanyası yapmışlar.

Bu ay kitap almayacağım demiştim ama bunu kaçırırsam çok ayıp olur. Siteye üye girişi yaptığım da ,sizin için özel seçtiğimiz kitaplar diye tüm çocuk gelişim kitaplarını önüme serpmesinede ayrı bir sevindiğimi belirtmeden geçemeyeceğim.Artık aşk romanları okuyayım diyorum ama çocuklar büyümeden D&R benim önüme aşk romanları dökmeyecek sanırım.

 Ben birkaç kitap sepete attım uzun zamandır araştırdığım kitaplardı güzel denk geldi..


adem güneş
özgür ayhan ozkaynak
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe