20 Eki 2015

ÇATLAYAN DUDAKLAR İÇİN

blistex

Bu resimde gördüğünüz minicik kutu var yaaa süper birşey demedi demeyin :)

Dudaklarım inanılmaz kuruyup çatlıyor ve bendede yolma huyum var yoluncada yara oluyor nefret ediyorum o görüntüden acısı da cabası...Babam küçüklüğümden beri yolma dudaklarını kesecekler yoksa diyerek beni korkuturdu ama asla vazgeçemedim bu pis huyumdan.

Bir arkadaşım çantasından çıkarıp vermişti bu kremi çok işe yarayacağını düşünmemiştim ama inanılmaz iyi geldi baştan yakıyor sanırsın ki dudakların şişiyor ama sonrasında pürüzsüz bir hal alıyor ne yara kalıyor ne kabuk ne iz. Bu ürün whatsons mağazasından 10tl gibi br rakama aldım çokda bereketli çabuk bitmesi mümkün değil.Aynı ürünün başka modelleride varmış onlara da bakılabilinir.

Birde benden pazarlamacı olmaz derim hiçte bile olurmuş valla az daha çalışsam kıvırırım şuan farkettim :)

sevgiler.. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 yorum:

  1. Eczanemizde yaz-kış en çok sattığımız ve müptelası olduğum bu ürün bir harika gerçekten :))

    YanıtlaSil
  2. Kiş gelince kanayan yara olur bu konu bana. Ve bir turlu dikis tutturamadim boyle bi urunde. Bunu alip uzun sure denemeye calisicam. Insallah benim yuzumu de guldurur:)

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe