24 Tem 2014

Çocuk KİTAPLARI

çocuk kitapları


3 gecedir kızçem hasta hafiften hafiften ateşli geziyoruz.

Uykusuz kalkıp kuzumuda ateşli anneanneye bırakmak canımı acıtsa da 1 gün sonra izne çıkacağım düşüncesiyle yıkılmadım ayaktayım modunda geziyorum.

Sabah işyerinde ayılmaya çalışırken kargo geldi ne aldığımı bile unutmuştum açınca aklım başıma geldi. Uzun zamandır Ela ya kitap bakıyordum ama malum bu cancanlı kitaplar uçuk rakamlara satılıyor Yağız dan kalanlar vardı onlarla bir müddet idare ettik ama şimdi izne çıkacağım için değişik arayış içine girmiştim ki bir site keşfettim.

cocukkitaplari.biz

Mutlaka bir göz atılmalı çok güzel kampanyalar yapmışlar.Mesela parmak kuklalı minik köpek kitabının kuzu olanı var evde kuklasına bayılıyor Ela dışarda 18tl olan bu kitabı siteden 10tl ye aldım.Sesli kitapları ise ortak bir arkadaşımla set olarak aldık ve 2 şer adet olarak paylaştık bu kitaplarda bize 10 tl ye geldi dısarda 20-25tl den aşağı bulmak çok zor.

Birde siparişlerimin içinden başka bir kitap çıktı hafif deforme olmuş yazdıkları not ile beni mest ettiler.


Ve son olarak sesli masal kitabı arızalı çıktı sanırım kablolarında temassızlık var ve çalışmıyordu müsteri hizmetlerini aradım kitabın adını ve adresimi aldılar hemen bugün yenisini kargoluyoruz dediler elimdeki kitabı ne yapacağım dedim "ihtiyacı olan birine verebilirsiniz " dediklerin de şok oldum ve benim tam 12 den vurmayı başardılar.

Bu şekilde kaç firma varki helal olsun diyorum..

Bakalım akşama huysuz kuzum görünce ne yapacak...

Evrene NOT : BUGECE DELİKSİZ UYUMAK İSTİYORUM... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe